Senin, 24 Juni 2019

Malaysia370

Malaysia370


PENGUJUAN EKECUTIF - DARLENE LIEBLICH TIPTON

Pada bulan Mac 2014, 40 tahun veteran Hollywood Darlene Lieblich Tipton adalah Naib Presiden di Fox Cable Networks di Los Angeles. Pada masa ini, Darlene dan beberapa orang lain berada di mesyuarat persendirian untuk membincangkan kandungan pemacu ibu jari Cina. Pemanduan ini mengandungi maklumat terperinci dan gambar-gambar sebelumnya yang tidak dapat dilihat, rakaman video, dan fail teks yang diambil selepas kehilangan Penerbangan Malaysia 370.

Darlene dilarang membuat gambar, video, dan fail teks awam oleh NDA bernilai jutaan dolar. Walau bagaimanapun, dia dapat mengekalkan salinan pemacu ibu jari walaupun Fox berusaha keras untuk memperolehnya. Kandungan pemacu ibu jari menunjukkan hubungan langsung antara dana yang hilang dari program 1MDB Malaysia bernilai berbilion dolar, hadiah kewangan dan bahan untuk rakan-rakan, rakan sekutu dan saudara mara bekas Perdana Menteri Malaysia yang termasuk beribu-ribu pemindahan yang dilakukan oleh China menggunakan organ-organ yang dituai benar-benar tanpa anestesia dari tahanan nurani hati yang tidak bersalah seperti Falun Gong, Muslim Uighur, Buddha Tibet, Kristian, dan LGBTQ.

Darlene menegaskan bahawa maklumat dan rakaman akan dikeluarkan kepada orang awam secepat mungkin, walaupun tekanan yang besar untuk memastikan maklumat itu sulit untuk tidak menjejaskan hubungan perniagaan dan pilihan pembiayaan filem dengan China. Ini tidak boleh diterima oleh Darlene.

Dia memutuskan untuk membuat Saluran YouTube dan memuat naik semua video dari pemacu ibu jari Cina. Beberapa jam sebelum dimuat naik ke YouTube dan hanya 25 tahun di Fox, Darlene dipecat. Darlene dikawal dengan kasar dari tempat Fox dengan keselamatan yang juga mengikuti rumahnya untuk merampas komputer rumahnya. Selepas berunding dengan peguamnya sendiri, Darlene tidak membenarkan akses ke rumahnya oleh keselamatan Fox.

Apabila berita keluar bahawa Darlene telah dipecat, Fox berkata sebabnya adalah kerana dia telah menghantar satu e-mel peribadi melalui pelayan Fox. Walaupun dasar di Fox mengatakan bahawa menggunakan pelayan e-mel Fox untuk e-mel peribadi MUNGKIN menjadi kesalahan yang boleh dilepaskan, banyak di Fox telah menggunakan akaun syarikat mereka untuk menghantar e-mel peribadi, walaupun sedikit, jika ada, bahkan telah ditegur kerana melakukannya. Darlene adalah yang pertama pernah ditembak tanpa terlebih dahulu menerima teguran untuk menghantar e-mel peribadi melalui sistem Fox.

Memang benar bahawa Darlene telah menghantar e-mel peribadi, dan ia adalah untuk alasan yang baik. Darlene telah melihat wawancara CNN bahawa Anderson Cooper telah dilakukan dengan teman wanita salah seorang penumpang Malaysia Flight # 370. Wawancara itu memecah jantung Darlene dan dia tertanya-tanya jika wanita itu akan diberi pampasan oleh syarikat penerbangan atau syarikat insurans kerana fakta bahawa dia TIDAK berkahwin dengan penumpang. Darlene tidak menghubungi wanita itu menggunakan e-mel Fox supaya dia tahu Darlene bukanlah troll Internet, dan Darlene dapat dengan mudah disahkan oleh Google sebagai veteran industri hiburan, penerbit filem yang memenangi anugerah, dan juga sebagai 5-masa Juara Jeopardy.

Darlene bertanya dalam e-melnya bahawa JIKA wanita itu tidak diberi pampasan, adakah dia akan mempertimbangkan membenarkan Darlene menubuhkan projek dana orang ramai untuknya dengan proviso bahawa jika wanita itu menerima sumbangan itu, dia tidak akan berganda kemudian dan mendakwa syarikat penerbangan atau syarikat insurans. Tetapi sebelum Darlene mendapat jawapan - dia dipecat.

Darlene menggugat Network Cable Fox untuk penamatan salah. Di bawah Perjanjian Penyelesaian dan Pengumuman Umum dengan Rangkaian Kabel Fox, semua yang dikatakan Darlene, dengan senyuman yang sangat besar, ialah: "Pertikaian saya dengan Fox telah diselesaikan".

Darlene kini menghasilkan filem eksklusif MALAYSIA 370 melalui pendanaan ramai, bermula dengan $ 500K dari 401K peribadi beliau.

MALAYSIA 370 mendedahkan penganiayaan Falun Gong yang mengerikan oleh kerajaan China dan bagaimana ia terikat dengan pesawat yang hilang. Falun Gong adalah amalan rohani Cina yang menggabungkan meditasi dan latihan perlahan dengan falsafah moral yang berpusat pada prinsip kebenaran, belas kasihan, dan toleransi.

Falun Gong pernah dipuji dan disokong oleh kerajaan China sehingga ia berkembang menjadi lebih daripada 100 juta pengamal di China dan puluhan juta lagi di seluruh dunia. Terancam semata-mata oleh bilangan pengamal yang amat banyak, kerajaan mengharamkan segala-galanya dengan Falun Gong.

Di China, berjuta-juta pengacara hati nurani Falun Gong telah ditangkap dan dihukum ke kilang buruh paksa, di mana berpuluh-puluh ribu telah mengalami pengambilan organ-organ yang menyakitkan dan menyakitkan semasa terjaga tanpa anestesia. Organ-organ mereka kemudiannya dipindahkan ke pesakit yang menunggu, biasanya ahli Parti Komunis China dan orang asing, yang telah membayar yuran yang tinggi. Lebih 1,000 pemindahan telah dilakukan untuk pegawai kerajaan Malaysia, rakan mereka dan keluarga mereka. Yuran dibayar daripada berbilion-bilion yang dicuri dari program 1MDB Malaysia. Program transplantasi organ "On Demand" ini telah dikutuk oleh ramai orang di seluruh dunia.


UNTUK REKOD: Darlene tidak juga suaminya adalah pengamal Falun Gong. Mereka tidak mempunyai hubungan dengan Falun Gong, dan mereka tidak tahu mengenai Falun Gong sebelum menyaksikan maklumat luar biasa dan rakaman video di belakang filem ini.

Seperti dalam filem pemenang anugerah yang terakhir tentang penapisan dan penyalahgunaan kuasa, Darlene secara monumental bersemangat untuk membuat filem berdasarkan cerita sebenar dan mendedahkan ketidakadilan melalui pendidikan melalui hiburan.

Peta Jalan

Jun 2019

ICO Dibuka

Januari 2020

Pembiayaan Masih dalam Progress Kecuali Cap keras dipenuhi

Februari 2020

Krew Pengeluaran Utama diupah

Mac 2020

Casting dan Pengakap Lokasi Bermula

Jun 2020

Penggambaran Unit Pertama dan Kedua Bermula

September 2020

Filem masuk ke Production Post

2021

Filem ini dipancarkan ke Festival Filem Terbaik untuk Pengedaran


Jualan Token

Nama Token: Malaysia370

Simbol Ticker: MH370

Memulakan Harga Pre-ICO: $ 0.08

Bekalan Jumlah: 2.5 Bilion Token

Decimal: 8

Pembelian Minimum: $ 50

Peruntukan dana

Jumlah token bekalan - 2.5 Bilion Token

 70% diedarkan semasa ICO

 Program AirDrop dan Bounty 5%

 20% Anggaran Yayasan Jangka Panjang

 Perbelanjaan Undang-Undang 5%

Pemutus

Bakat A-List seperti Pengarah Martin Scorsese bersama pelakon terkenal Brad Pitt, Harrison Ford, Sharon Stone, Richard Gere, Lady Gaga dan lain-lain telah diharamkan dari China kerana mereka berani menjadi kritikan terhadap pelanggaran hak asasi manusia China yang dahsyat. Para wakil mereka menyedari projek ini dan semua telah mengatakan bahawa pelanggan mereka ingin menerima tawaran firma sebelum melampirkan kepada projek itu.

Brad Pitt

Martin Scorsese

Harrison Fords

Sharon Stone

Richard Gere

Lady Gaga

maklumat


AUTHOR: Gambangcity
ETH: 0xbd4e6B6E19c55D117badfa5C218Ae03263df6072

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

SoMee is a revolutionary new social media platform that puts people first.

  About: SoMee.Social: This is a very good project and the quality is satisfactory. I believe that this project worked very quickly and was ...